Monday, May 04, 2009

Week 18

Minggu yg sangat x produktif! Final exam pun x habis marking. maybe tgh mood celebrate lagi kot. Wat keje gitu2 jer, sambil hr isnin 27/4 tu ada seminar LI fkm, jadi esoknya pulun marking report LI.

Hr kahmis ptg aku gerak balik ke jhr. On d way singgah muar jap ambik kad kawin adam. then gi melawat arab kat umah dia. Mujur dia pun ada sama ms tu. Sempat jumpe emeera jer, adiknya eshairin kat umah mak lub. he3.

Weeknd balik johor sempena cuti hr pekerja! Horey, 3 hari kat jb. Adam pun dh boley jalan dgn lajunya! Ape lagi, hari sabtu bw dia jalan2 sehari suntuk sambil melawat kawan2 n pas kad kawin a'an kat diorg. Pagi gerak ke umah pejan di Pulai perdana, then jumpe mary n lunch sama2 kat jusco, then gerak ke umah mertua botak kat kempas. Ptang br balik ke kulai. sblm tu sinngah jap kat Giant kulai beli brg. Then kul 6pm bw adam pi jalan2 kat hutan bandar bandar putra! Syok betol tgk adam dh leh jalan2 sendiri. Malam punya la kepenatan sampai trus dia tertido ms tgk tv. He3, penat betol tuh!

Hr jumaat n ahad (1 & 3 mei) aku tolong mengecat umah ainur, prepare utk kenduri a'an awal bulan depan. Ptg ahad aku dh gerak balik ke jb semula.

Sad news, pada 2 mei 09 (sabtu), paklong bakaq pdg kunyit meninggal dunia akibat serangan jantung semasa di rumah. Innalillah. Sedih gak sbb dia banyak support aku n keluarga dlm apa shj aktiviti melibatkan kami. Ms kenduri aku kawin dia la yg bertungkus lumus gak layan tetamu, walaupun kenduri wat kat a.setaq bukannya di kampung. Semoga arwah sentiasa dirahmati Allah dan ditempatkan di kalangan roh2 mereka yg beriman, insyaAllah. Aku pun x dpt nk balik sbb ada kat jb.

No comments: